Mammacamp

Trening ute med vogn for deg som nylig har født eller er hjemme med baby. Kurset gjennomføres i små grupper på 7-12 deltagere og tilrettelegges slik at det passer både for deg som skal i gang med trening etter fødsel, og for deg som er klar for litt tyngre trening. Du får gode tips til egentrening mellom øktene.

Øktene varer i 55 minutter og kurset går vanligvis over 6 uker. Kursene blir periodevis avholdt på Kolbotn, Myrvoll og Holmlia.

Meld deg gjerne inn i denne Facebook-gruppa om du vil ha fortløpende informasjon om mammacamp.

Bootcamp-kreativ-trening

Neste kurs

Mammacamp Myrvoll

Kommer i 2022

6 ganger

1500,-
Mammacamp Kolbotn

Kommer i 2022

6 ganger

1500,-
Mammacamp Holmlia

Kommer i 2022

6 ganger

1500,-

Takk for fine treningstimer, Kristin! Veldig bra å komme i gang igjen etter fødsel. Treningen har vært tilpasset deltakernes nivå og for meg har det vært viktig å ha en trener som har veiledet meg riktig mtp øvelser og belastning ifht hvordan kroppen kjennes etter en fødsel. Og bare det å trene ute og bruke nærmiljøet har vært helt supert. Lært så mange gode øvelser som jeg skal bruke på nærmeste lekeplass. Et stort pluss er at vogn og bæresele kan være med på treningen. Hurra for sterk kropp og helse!

- Rikke

Personlig Trening

Er du gravid eller har du nylig født og trenger råd om hvordan du skånsomt men effektiv kommer i form igjen, så hjelper deg gjerne. Du kan ta med babyen til mine lokaler. Jeg kan også komme hjem til deg dersom det er det beste for deg.

Priser og mer info om personlig trening finner du her.

PreviousNext

Relevante innlegg

Tren styrke ute

Her får du en rekke styrkeøvelser du kan gjøre utendørs – gjerne i kombinasjon med en gå- eller løpetur. Med en benk, eller en annen form for forhøyning, kan du få deg en skikkelig effektiv styrkeøkt! Trening med egen kroppsvekt er bra både for balanse, stabilitet og kroppsbeherskelse. Det er dessuten gjennomførbart stort sett over […]

Trening med minibands

Det er mange øvelser man kan gjøre med minibands, og her får du tips til øvelser du kan gjøre som både styrker overkroppen, kjernen og beina.

Smitteverntiltak truer folkehelsa

I dag er jeg ute med en kronikk som jeg har skrevet med god bistand, ikke minst juridisk. Vi mener det er urimelig at blant annet utendørstrening, med anbefalt avstand, har vært (og delvis er) forbudt under pandemien. Når man ikke kan argumentere for smittefare, hvorfor vil ikke myndighetene prioritere å åpne opp for og […]

Til bloggen