Bootcamp

Vi holder høy intensitet gjennom hele timen, og varierer mellom kondisjon- og styrketrening. Vi bruker primært egen kroppsvekt utendørs, men også enkelt utstyr som treningsstrikker, tau og vannkanner. Jeg har avholdt bootcamper siden 2010.

Treningen passer for alle, men det er en fordel at du kan løpe korte distanser og at du trives med å ta deg ut på trening. Vi jobber mye i tidsintervaller, og du gjør det du klarer i løpet av gitt tid, så her konkurrerer du primært med deg selv. Målet er treningsglede og at man er fornøyde etter timen! I løpet av kursperioden jobber vi tyngre, tøffere og raskere. På mine økter er hver time forskjellig, så du vet aldri helt hva som møter deg!

Timeplan bootcamp våren 2021

Bootcamp Tårnåsen

Mandag 19:15

Bootcamp Oppegård

Onsdag 18:00

Bootcamp Hvervenbukta

Onsdag 19:20

Påmelding bootcamp

Trykk på knappen for å komme til påmeldingssiden.

Påmelding

Neste kurs

Bootcamp INTENSIV
Hellerasten

Oppstart 1. mars

4 uker (til påske)

Mandager kl 19.15

Hellerasten skole

1050,-

Vår, sommer og høst bruker jeg det fine området ved Hvervenbukta sørøst i Oslo. Vinterstid legger jeg treningen til Hellerasten skole grunnet belysning. På Oppegård har jeg øktene ved Slåbråten barnehage.

Det er ingen skam å måtte ta seg en ekstra pustepause de første gangene - du vil raskt merke progresjonen og helt sikkert la deg inspirere av å se at alle står på og blir slitne uansett nivå. Har du skader eller andre hensyn som må tas, kontakt meg så finner vi en løsning tilpasset ditt nivå.

Bootcamp-kreativ-trening
PreviousNext

Relevante innlegg

Tren styrke ute

I dette innlegget får du tips til en rekke styrkeøvelser som er supre å gjøre utendørs. Med en benk, eller en annen form for forhøyning, kan du få deg en skikkelig effektiv styrkeøkt. Nederst i dette innlegget gir jeg eksempel på hvordan du kan sette sammen en helkroppsøkt av øvelsene jeg presenterer under. Pushups Trappesteg […]

Trening med minibands

Det er mange øvelser man kan gjøre med minibands, og her får du tips til øvelser du kan gjøre som både styrker overkroppen, kjernen og beina.

Smitteverntiltak truer folkehelsa

I dag er jeg ute med en kronikk som jeg har skrevet med god bistand, ikke minst juridisk. Vi mener det er urimelig at blant annet utendørstrening, med anbefalt avstand, har vært (og delvis er) forbudt under pandemien. Når man ikke kan argumentere for smittefare, hvorfor vil ikke myndighetene prioritere å åpne opp for og […]

Til bloggen