Bootcamp

Vi holder høy intensitet gjennom hele timen, og varierer mellom kondisjon- og styrketrening. Vi bruker primært egen kroppsvekt utendørs, men også enkelt utstyr som treningsstrikker, tau og vannkanner. Jeg har avholdt bootcamper siden 2010.

Treningen passer for alle, men det er en fordel at du kan løpe korte distanser og at du trives med å ta deg ut på trening. Vi jobber mye i tidsintervaller, og du gjør det du klarer i løpet av gitt tid, så her konkurrerer du primært med deg selv. Målet er treningsglede og at man er fornøyde etter timen! I løpet av kursperioden jobber vi tyngre, tøffere og raskere. På mine økter er hver time forskjellig, så du vet aldri helt hva som møter deg!

Timeplan bootcamp våren 2021

Bootcamp Tårnåsen

Mandag 19:15

Bootcamp Oppegård

Onsdag 18:00

Bootcamp Hvervenbukta

Onsdag 19:20

Påmelding bootcamp

Påmeldingslenke legges ut så snart retningslinjer fra og med 12. april foreligger.

Neste kurs

Bootcamp INTENSIV
Hellerasten

Oppstart 1. mars

4 uker (til påske)

Mandager kl 19.15

Hellerasten skole

1050,-

Vår, sommer og høst bruker jeg det fine området ved Hvervenbukta sørøst i Oslo. Vinterstid legger jeg treningen til Hellerasten skole grunnet belysning. På Oppegård har jeg øktene ved Slåbråten barnehage.

Det er ingen skam å måtte ta seg en ekstra pustepause de første gangene - du vil raskt merke progresjonen og helt sikkert la deg inspirere av å se at alle står på og blir slitne uansett nivå. Har du skader eller andre hensyn som må tas, kontakt meg så finner vi en løsning tilpasset ditt nivå.

Bootcamp-kreativ-trening
PreviousNext

Relevante innlegg

Bakkeintervaller – enkelt og effektivt

Om intervalltrening er en treningsform du frykter, så har jeg gode nyheter til deg! Det trenger ikke være snakk om syre langt opp til øra og blodsmak i munnen. Denne formen for trening kan derimot være veldig motiverende, og det finnes mange fornuftige måter å legge opp disse øktene på. Ikke minst kan det gjøres […]

Kom i gang med løping

En av årsakene til at mange aldri kommer i gang med løping, er at de går for hardt ut og setter seg for høye mål for raskt.

Trening UTE – et bidrag til folkehelsa

For et års tid siden startet jeg konseptet Trening UTE. Trening UTE handler om nettopp det å trene ute. Det har vært et spennende år som har lært meg overraskende mye. Jeg har vært i dialog med alt fra forskere og profesjonelle trenere, til apputviklere og folk som bare ønsker inspirasjon til utetrening. Jeg har […]

Til bloggen